Hej Jeg hedder Johan.
Velkommen til min hjemmeside.
Jeg sidder i kommunalbestyrelsen for Enhedslisten (Ø).
Hvis du er interesseret i at følge lidt med i lokalpolitik, kan du læse de læserbreve jeg har skrevet i lokalavisen. Se læserbreve
Har du tips, spørgsmål, gode ideer eller vil du snakke så kontakt mig endelig.
/Johan

foto: Maria Fonfara